Taylor Lautner Photos

« Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Next »


« Previous | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | Next »

Post a Comment

Your name
  Comment
Your email

This will not appear on the site
Your website

Link to your website (optional)

DISCLAIMER: You are solely responsible for the comments and other content that you post. LucyWho.com accepts no responsibility whatsoever in connection with or arising from such content.
posted by Brooklyn
i love taylor hes the hottest man eva
posted 2 years ago
posted by micaela
ke lindo lo amoooooooooooo te amoooooooooooooo
posted 2 years ago
posted by Jenny
you are super super H . O . T
posted 3 years ago
posted by teona tkebuchava
you are very goodly boys
posted 3 years ago
posted by shanma
YOU LOOK SO NICE
posted 3 years ago
posted by ANONOMYS
I LOVE YOU MY LOVE....... I LOVE U SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MUCH
posted 3 years ago
posted by april
man i love you posters of your face i love you so much to taylor launter??lololololololololololol love ya
posted 3 years ago
posted by ashley
mmmm taylor lautner is soooo cutie:)
posted 3 years ago
posted by nadeen
i love you taylor lautrer very very very much
posted 3 years ago
posted by salma
i love you lautner taylor
posted 3 years ago
posted by ariesgirl97
most of those nick names are not nice
posted 3 years ago
posted by micheila
I LOVE TAYLOR LAUTNER HE IS SO HOTT
posted 4 years ago
posted by Cheri Z.
Taylor Lautner rocks my world. Yes, I will go to dinner with you. Wow.......
posted 4 years ago
posted by poop out a big one
OMG OMG OMG OMG OMG I LOVE U SOOOOOOO MUCH MY DREAM IS 2 SEE U IN PERSON I DREAM OF U EVERY NIGHT AND I AM WAY HOTTER THAN ANY OF UR OLD AND NEW GIRLFRIENDS AND I LOVE U MORE THAN ANY OF THOSE LOSERS THAT COMMENTED ON THIS
posted 4 years ago
posted by SWEETIE
WWWIIIIIIIIIIILLLLLL UUUUUUUUU MMMMMAAAAAAAAAAAARRRRRRRRYYYYY MMMMMEEEEEEEEE I LOV U SO MUCH I WILL COME TO SEE THE PREMIRE OG BREAKING DAWN
posted 4 years ago
posted by shaunte dummett
I LLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEE U SO MUCH U R MY HUSBAND I AM ON THE 1 OF FEB I AM AQUARIUS IIIIIIIIIIIII LLLLLLLLLLLLLLL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted 4 years ago
posted by TAYLOR
your so ha-ha-hot.you put the hot in HOT. iM 18 5FOOT7 AND i have hazel brown eyes. Im super smart and im a cheeleader. Head Cheelleader.
posted 4 years ago
posted by melissa
i realy like this fotos and i also realy like u please send back mwa
posted 4 years ago
posted by betty
i love you i want to meet you that is my only dream
posted 4 years ago
posted by harmony
OMG!TAYLOR IS SO HOTT!! BUT I WAS TEAM EDWARD AAT FIRST UNTIL HE LEFT BELLA,NIW EVERY THINKS JUST BECAUSE JE WENT TO ITALY THAT IT IS OKAY TO COME BACK AND THIGS WILL JUST BE OKAY.THAT IS NOT OKAY BECAUSE THERE COULD HAVE BEEN AN BELLA AND JACSOB NOT BELLA AND EDWARD. GOOOOO TEAM JACOB
posted 4 years ago
posted by JuliAna 5103325761
Love ur. Photos
posted 4 years ago
posted by Kelly
OMG. Taylor Lautner's hot!! (But I'm still with Team Edward) PS, why did you even break up with taylor swift??
posted 4 years ago
posted by nethmini
i like tailor but i don't like persons who are doing anything to be famous because it's very idiot thing
posted 4 years ago
posted by Shania
He is so cute
posted 4 years ago
posted by samantha whitworth
well this guy is SUPER hot any way i love your pic txt or email me pliz call me if you can my numbe3r is 936-829-0711 please or it least send me a letter at 193 grady rd diboll tx 75941
posted 4 years ago
posted by Sonia
boy he is hot he's like the boy i always wanted i love u wish u cud come and visit Guyana some u have alot of gans here
posted 4 years ago
posted by megen
he is sosososoosoosos hot
posted 4 years ago
posted by sakhi
i luv u taylor m ur fan
posted 4 years ago
posted by calyssaa
tayyy lautnerr! eclipse comes out tomorrow! CANT WAITTTTT! xo
posted 4 years ago
posted by adriana
i wish i could meet taylor and spend a day with him.
posted 4 years ago
posted by nastaran
i like you you are my best friend and you have facebook add me!
posted 4 years ago
posted by taymion
he is the hottest guy ever wish we could go out
posted 4 years ago
posted by derleide
voce e lindo de mais
posted 4 years ago
posted by noreen chan
I LOVE TAYLOR LAUTNER...YOUR MY DREAM GUY,ever since.Hope to see you in person.
posted 4 years ago
posted by robyn
i love him so much
posted 4 years ago
posted by sade
taylor lautner u is so fine u look so good
posted 4 years ago
posted by lauren
you are alot of attractive
posted 4 years ago
posted by jesse
taylor you just make me melt and comon smile for the camera :D
posted 4 years ago
posted by kia
love this photo bella you taylor lautner you seem like a nice guy
posted 4 years ago
posted by She-Wolf
You are very attractive.I hope you enjoy life.P.S(try to smile more in pictures girls love your smile.)Trust me I'm one of them.
posted 4 years ago
posted by claudette
your so hot i love you
posted 4 years ago
posted by Lana
I love u to death I mean what can i say i love u..... i love u...... i love u.....thats all i can say i and wish i could see u even if its once in my whole life god i looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooove uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sooooooooooooo god damn much aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........i wish i was in america so i could come and see u but i cant coz im not in america i live in Kurdistan Iraq,and now u'll freak out but im in the safe part thank god im not arabic im Kurdish and i know u have never heard of us sbut thats ok........ love u sooooo much and wish u the best life bye
posted 4 years ago
posted by BeLeN
EsTaS BIeN gUap0 y tE BeS sUpEr SiN cAMiSeTa eReS gEnIaL Te bEs GuApO En lA PeLi
posted 4 years ago
posted by katie*Mrs.Lautner*
omg i love you so frickin much there isnt words to explain it.! if i only i could see you once and get a hug from you my life would be complete n i wouldnt care if i died....i love you taylor with all my heart<3 Katie(;
posted 4 years ago
posted by Maitry
Taylor I want to marry you but that isn't possible so just date Miley because I am a big fan of both of you so you guys should date and you guys look good together and I am on team Jacob,Bella should've chose you.P.S. if you and miley go out just posta photo of you guys kissing on youtube and I will see it and you can even contact because you stars can do anything! Love you forever!
posted 4 years ago
posted by aimee
Isnt he dreamy......!!!! He is so cute......lol
posted 4 years ago
posted by stephanie longo
i think taylor lautner is sooooooooo hot! he is better than robert in new moon. taylor i am one of your fans and i am on team jacob <3 :)
posted 5 years ago
posted by ana aula
ho meu deus, taylor e tudo de bom
posted 5 years ago
posted by ana
eu axo q estou copletamente apaixonada por esse 'garoto' ele naum me deixa em paz nem em meus sonhos. e sem conta que ele é perfeito e merece todos os tipos de premios.
posted 5 years ago
posted by KeciaG
I think you really handsome, Im a big fan, and you have a really cute face, girls dig that in you. my advice, live life the fullest, and have fun. kecia Lee :)
posted 5 years ago



Our Website Community
Whos Dated Who
  • Celebrity dating gossip
  • Celebrity couples
  • Celebrity babies
Lucy Who
  • Celebrity profiles
  • Filmographies and TV show credits
  • Magazine covers
  • Quotes and trivia
  • Discographies and lyrics
Fan Pix
  • Entertainment pictures
  • Films and television shows
  • Bands and solo artists
  • Famous people
All Star Pics
  • Celebrity photos
  • Movie stills and posters
  • TV show images
  • Bands and musicians
  • Partner with Wallpaper